Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Weber grill - Partner Premium Plus Makita - Autoryzowany Dealer i Serwis Stihl Autoryzowany Dealer i Serwis Gardena - Autoryzowany Partner
Drogi Kliencie, W przypadku zwrotu produktu GARDENA w ramach promocji „Gwarancja satysfakcji” należy:
1. Zwrócić sprzedawcy produkt w oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi oryginalnymi akcesoriami
(w tym wszystkie akcesoria montażowe, o ile były one częścią zakupionego zestawu).
2. Wypełnić poniższy formularz i dołączyć oryginalny dowód zakupu (fakturę lub paragon),
potwierdzający, że produkt został zakupiony w czasie trwania akcji.
3. Dostarczyć formularz do sprzedawcy, który po kontroli zwróci cenę zakupu lub w razie wątpliwości
odeśle zwrócony produkt do autoryzowanego przedstawiciela celem przeprowadzenia dalszej kontroli
– usługa, o której mowa jest opisana w pkt 3 regulaminu.
Zaznacz produkt, który zwracasz:
Bęben naścienny RollUp
Bęben naścienny RollUp M/L
Bęben naścienny RollUp XL
Bęben ogrodowy RollUp S
Bęben naścienny RollUp L
Bęben naścienny RollUp M
Bęben ogrodowy RollUp M
Zraszacz wahadłowy AquaZoom S
Zraszacz wahadłowy AquaZoom L
Zraszacz wahadłowy AquaZoom M
Zraszacz wahadłowy AquaZoom compact
Potwierdzam, że znam warunki uczestnictwa w promocji „Gwarancja satysfakcji” i zgadzam się z nimi:
Imię ……………………………………...
Adres ……………………………………….
Telefon ……………………………………...
E-mail ……………………………………...
Kod pocztowy ……………………………….
Sprzedawca: ………………………………...
Zwrócony produkt został wysłany do autoryzowanego centrum serwisowego w dniu (data): …………………….
Produkt został zwrócony klientowi w dniu (data): ……………………………………………..
Nazwisko ……………………………………...
Miasto ………………………………………...
Pieczęć i podpis sprzedawcy: ……………………………..
Kupującemu zwrócono cenę zakupu. ………………………….
„GWARANCJA SATYSFAKCJI” – REGULAMIN
1) Organizatorem niniejszej promocji jest Husqvarna Poland sp. z o.o. z siedzibą w, Burakowska 14,
01-066 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego
przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy, pod nr KRS: 0000247636, NIP: 524-25-60-627
2) Warunki i zasady uczestnictwa w Promocji
Promocja obowiązuje dla produktów zakupionych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w okresie od 19.04.2022
do 31.07.2022 w sklepach Leroy Merlin, OBI, Castorama lub u autoryzowanego sprzedawcy GARDENA,
których lista jest integralną częścią niniejszego dokumentu.
Do udziału w promocji są uprawnieni konsumenci, osoby fizyczne, które w momencie składania wniosku
mają ukończone 18 lat i zamieszkują na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (dalej zwani nabywcami).
Hurtownicy i sprzedawcy detaliczni, którzy sprzedają produkty biorące udział w promocji, ich pracownicy,
oraz najbliżsi członkowie rodziny pracowników nie mogą brać udziału w promocji.
Promocja obejmuje wymienione w poniższej tabeli produkty GARDENA, zwane dalej „produktami”.
Zraszacz wahadłowy AquaZoom compact 18708-20
Zraszacz wahadłowy AquaZoom S 18710-20
Zraszacz wahadłowy AquaZoom M 18712-20
Bęben naścienny RollUp M/L 18620-20
Zraszacz wahadłowy AquaZoom L 18714-20
Bęben naścienny RollUp M/L 18620-20
Bęben ogrodowy RollUp M 18614-20
Bęben naścienny RollUp M 18610-20
Bęben naścienny RollUp L 18625-20
Bęben naścienny RollUp S 18600-20
Bęben naścienny RollUp XL 18630-20
Bęben ogrodowy RollUp S 18604-20
Jedno gospodarstwo domowe (adres) w ramach promocji może zwrócić tylko 1 urządzenie każdego rodzaju,
tj. 1 zraszacz AquaZoom i/lub jeden bęben RollUp (dopuszcza się zwrot kompletu bęben plus zraszacz).
Promocja trwa od 19.04.2022 do 30.08.2022 włącznie (dalej: czas trwania kampanii),
który to dzień jest ostatnim dniem na skuteczne zgłoszenie prawa do zwrotu ceny zakupu.
3) Zwrot Produktu biorącego udział w promocji jest dokonywany przez Kupującego w następujący sposób:
Zwrot następuje w punkcie, w którym produkt został kupiony.
Zwrot jest możliwy najpóźniej 30 dni od daty zakupu.
Zwracany produkt nie może być uszkodzony, brudny (np. ubłocony) i powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
Produkt jest zwracany ze wszystkimi oryginalnymi akcesoriami koniecznymi do instalacji,
o ile stanowiły one element wyposażenia produktu.
Do produktu dołączony jest wypełniony Formularz zwrotu produktu.
Do zwracanego produktu należy dołączyć dowód jego zakupu
(paragon, fakturę lub jakikolwiek inny dowód potwierdzający dokonanie zakupu oraz datę jego dokonania),
z którego wynika, że produkt został zakupiony w czasie trwania promocji i zwrócony najpóźniej 30 dni od daty zakupu.
Sprzedawca, przyjmując produkt dokonuje jego dokładnego przeglądu i jeśli zwracany produkt znajduje się w stanie,
który nie wskazuje na użycie niezgodne z instrukcją,
zwraca Nabywcy pełną kwotę ceny zakupu, w tym podatek VAT,
wykazaną na rachunku, pod warunkiem, że taka kwota została wcześniej w całości zapłacona przez Kupującego.
W przypadku uzasadnionych wątpliwości, że produkt był używany niezgodnie z instrukcją obsługi,
Sprzedawca wysyła go do upoważnionego serwisu firmy GARDENA celem przeprowadzenia Inspekcji.
Opłata inspekcyjna nie obciąża kupującego.
Opinia upoważnionego Serwisu jest ostateczna, wiążąca i musi być sporządzona na piśmie.
W ciągu siedmiu (7) dni roboczych po wykonaniu Inspekcji Produkt jest wysyłany do Sprzedawcy.
Jeżeli autoryzowany warsztat serwisowy stwierdzi, że Kupujący jest uprawniony do zwrotu,
sprzedawca musi niezwłocznie poinformować o tym fakcie Kupującego i dokonać zwrotu ceny zakupu.
W przeciwnym razie Sprzedawca zwraca zakupiony produkt Kupującemu.
4) Promocja nie obowiązuje w połączeniu z bonami upominkowymi, rabatowymi.
5) Wszelkie reklamacje dotyczące niniejszego Programu mogą być zgłaszane w dowolnej formie na adres
siedziby HUSQVARNA POLAND Sp. z o.o., lub drogą elektroniczną na adres e-mail: promocja@husqvarnagroup.com,
lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej https://www.gardena.com/pl/ .
Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika, jak również dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji.
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia doręczenia reklamacji Organizatorowi,
tj. HUSQVARNA POLAND Sp. z o.o.
6) Postanowienia końcowe Niniejszy Regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady Promocji
pod nazwą „GWARANCJA SATYSFAKCJI”.
Udział w Promocji nie podlega przeniesieniu na inny podmiot, zwłaszcza prawa i obowiązki Uczestnika Promocji
nie mogą być przenoszone, sprzedawane ani zbywane w żaden inny sposób.
Biorąc udział w Promocji Uczestnik potwierdza, że wyraża zgodę na związanie postanowieniami Regulaminu.
1. Administratorem Twoich danych osobowych zgodnie z RODO jest Organizator -
Husqvarna Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Burakowska 14, 01-066 Warszawa,
KRS: 0000247636, REGON: 14036624400000, NIP: 5242560627.
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym możesz kontaktować się w sprawach związanych
z przetwarzaniem Twoich danych. Kontakt jest możliwy pod adresem e-mail dpo@husqvarnagroup.com.
2. Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane przez Administratora w celu rozpatrzenia reklamacji
lub prowadzenia korespondencji związanej z Promocją
(w przypadku jeśli złożysz reklamację lub rozpoczniesz korespondencje z Administratorem),
co stanowi odpowiednio realizację:
1) postanowień Regulaminu Promocji (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
2) prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
polegającego na dbałości o wysoki poziom komunikacji z uczestnikami Promocji i odbiorcami produktów Husqvarna.
3. Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być dostawcy usług IT, podmioty świadczące usługi pocztowe i kurierskie,
podmioty wykonujące obsługę prawną Administratora,
osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą pozostający z Administratorem w stałym stosunku zlecenia.
4. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez czas rozpatrywania reklamacji lub prowadzenia korespondencji,
a następnie przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń związanych z reklamacją lub korespondencją.
5. Masz prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia
lub ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.
Ponadto przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania opartego na prawnie uzasadnionym interesie administratora,
z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.
6. Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym nie stosuje profilowania.
8. Administratorami danych osobowych przetwarzanych w związku z Promocją są ponadto sprzedawcy,
u których produkt został kupiony.
Sprzedawcy przetwarzają dane osobowe podane przez Ciebie w formularzu zwrotu
m.in. w celach związanych z przyjmowaniem wniosków o przyjęcie produktu oraz zwrot ceny jego zakupu.
Sprzedawca we własnym zakresie wykona względem Ciebie obowiązek informacyjny wynikający z RODO,
związany z przetwarzaniem Twoich danych osobowych