Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Weber grill - Partner Premium Plus Makita - Autoryzowany Dealer i Serwis Stihl Autoryzowany Dealer i Serwis Gardena - Autoryzowany Partner
Sklep internetowy jest własnością ZENCOM Alicja Lubecka
z siedzibą w Chwaszczynie, ul. Jarzębinowa 3, 80-209, NIP 584-134-98-38,
wpisaną do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Miasta Żukowo pod numerem 130/09.
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ, REALIZACJA
1. Złożenie zamówienia w sklepie zencom.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
3. Zamówienia można złożyć wypełniając formularz zamówieniowy sklepu udostępniony na stronie sklepu, pocztą elektroniczną na adres biuro@ogrodniczezakupy.pl oraz telefonicznie pod numerem 0600 279 433. Zamawiający może dokonać zamówienia jako Użytkownik zarejestrowany lub niezarejestrowany.
4. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie przez Zamawiającego formularza zamówienia. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane. Zamawiający jest zobowiązany do podania numeru telefonu oraz adresu mailowego.
5. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających częściową lub całościową realizację zamówienia, sklep o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub mailowo.
6. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym zencom.pl są podane w złotych polskich PLN i zawierają podatek od towarów i usług VAT (są cenami brutto).
7. Do każdego zamówienia dołączany jest paragon fiskalny. Na życzenie wystawiamy fakturę VAT. Aby ją otrzymać należy zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu zamówienia i wypełnić dodatkowe dane.
WYSYŁKA, CZAS REALIZACJI I PŁATNOŚCI
1. Zakupiony towar wysyłany jest na adres wskazany w formularzu zamówienia.
2. Zamawiający posiada prawo wyboru opcji dostawy i płatności, zgodnie z formularzem zamówienia.
3. Czas realizacji zamówienia ustalany jest przez sklep indywidualnie dla każdego produktu, widoczny jest on przy opisie produktu. Informuje o tym, ile dni roboczych upływa od momentu potwierdzenia zamówienia przez Zamawiającego (dla płatności przelewem od momentu zaksięgowania kwoty na rachunku bankowym sklepu) do chwili przygotowania towaru i wysyłki. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów.
Do czasu realizacji zamówienia doliczyć należy czas dostawy wynoszący zazwyczaj 24 godziny przy przesyłce kurierskiej.
4. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy, niż widoczny w opisie produktu, sklep skontaktuje się z Zamawiającym, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.
5. Odbierając towar Zamawiający powinien w miarę możliwości, sprawdzić, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń oraz ubytków powstałych podczas transportu. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji przez przewoźnika w przypadku uszkodzenia w transporcie jest spisanie przez pracownika firmy kurierskiej „Protokołu Reklamacji” i wniesienie przez Zamawiającego do przewoźnika reklamacji dotyczącej uszkodzeń, ubytków czy czasu realizacji dostawy w ciągu 7 dni od daty odbioru przesyłki.
6. Procedura reklamacyjna z tytułu niedostarczenia przesyłki zostaje wszczęta przez serwis kurierski po upływie 2 tygodni liczonych od dnia, w którym przesyłka winna była zostać dostarczona do Zamawiającego.
7. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.”
Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:
Karty płatnicze:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
Sklep oferuje możliwość zakupu produktów w systemie ratalnym Credit Agricole Raty.
Przekonaj się, jakie to proste:
- przy każdym towarze, który może być kupiony na CA Raty – sprawdź wysokość raty,
- gdy kupujesz więcej rzeczy, za całe zakupy zapłacisz w ratach - wygodnie
- z rat skorzystasz do max. kwoty 20 000 zł
- samodzielnie dobierzesz ilość rat i ich wysokość, tak by spłata nie była dla Ciebie kłopotliwa
- szybko i bez zbędnych formalności wypełnisz wniosek, bez wychodzenia z domu
- umowę i zakupy dostaniesz do domu
Zencom Alicja Lubecka 80-209 Chwaszczyno Jarzębinowa 3, oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank PolskaS.A. jest upoważniony do wykonywania czynności prawnych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup towarów i usług.
ZWROT TOWARU
1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. (Dz.U. z 24.06.2014r. poz.827) o prawach konsumenta konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn w terminie czternastu dni liczonym od dnia otrzymania rzeczy. Towar, w stanie niezmienionym, jest odsyłany, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient odstąpił od Umowy sprzedaży, na adres sklepu wraz z dowodem zakupu, gwarancją i instrukcją ( jeżeli jest ona dołączona do danego produktu) oraz pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy wraz z danymi konta bankowego i danymi odbiorcy przelewu.
2. Kwota z tyt. zwracanego produktu zostanie przekazana na wskazane przez Zamawiającego konto bankowe w ciągu 14 dni od daty zwrotu towaru i nie później niż 7 dni roboczych od dnia otrzymania przez sklep podpisanej przez Zamawiającego faktury korygującej (jeżeli dowodem zakupu była faktura).
3. Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych do sklepu za pobraniem.
4. Koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) pokrywa osoba zwracająca towar.
5. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy, której przedmiotem jest usługa polegająca na wykonaniu projektu nawadniania, wykonanego według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Polityka prywatności oraz bezpieczeństwo danych osobowych
Administrator Danych Osobowych odpowiada za zgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych, a zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych, a także prawa Kupującego związane z jego danymi osobowymi.
Administrator Danych Osobowych przetwarza dane osobowe Kupujących na podstawie zgody oraz w związku z prawnie uzasadnionymi interesami Sprzedającego.
Administrator Danych Osobowych zbiera i przetwarza dane osobowe wyłącznie w zakresie jaki jest to uzasadnione umownym lub prawnym obowiązkiem.
Wyrażenie przez Kupującego zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, a zgoda na przetwarzanie danych w określonym celu może zostać w każdej chwili wycofana.
Na potrzeby realizacji zamówienia Kupującego zbierane są następujące dane osobowe:
adres pocztowy – niezbędne do wystawienia dowodu zakupu;
miejsca wydania rzeczy – niezbędny do zaadresowania przesyłki;
e-mail – niezbędny do komunikacji związanej z realizacją zamówienia;
numer telefonu – niezbędny w przypadku wyboru niektórych rodzajów dostawy
Szczegółowe rozwiązania w zakresie ochrony danych osobowych związanych ze złożeniem zamówienia, ale również korzystaniem ze sklepu przed i po złożeniu zamówienia zawiera polityka prywatności.
Administrator danych osobowych:
Zencom Alicja Lubecka
80-209 Chwaszczyno
Jarzębinowa 3
nip 584 134 98 38
Anonimowe dane statystyczne za pomocą pixel trakingu, dotyczące zakupów przekazywane są do firmy Commerce Connector
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Informacje znajdujące się na stronach sklepu nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego.
2. Informacje dotyczące produktów zgodne są z danym i katalogowymi producenta. Sklep zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów. Jeżeli takie wystąpią, Sklep natychmiast powiadomi o tym zamawiającego drogą mailową lub telefoniczną.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego. Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.